sakit mata

assalamualaikum.
entry kali ni bukan nak cerita pasal penyakit ok.
tapi nak cerita tentang bertudung.
saya minta maaf kalau sesiapa terasa.
saya pun bukan sempurna dalam bertudung tapi tengokla certain life orang bertudung.
pakai ikut sedap.
maksud aku.bila datang kat umah orang harus ke buka tudung?
panas sangat ke?
pastu bila mandi kat taman tema kenapa tak pakai pulak?
tak selesa pakai tudung time mandi?macam tu ke?
then sibuk tergedik-gedik nak rebond.after rebond tayang rambut ko kononnye paling lawa kat seantero dunia ni.
tapi kenapa bila orang yang tak pakai tudung korang akan mengata gak orang tu?
korang jelez?
patutnya bangga la kat diri sendiri sebab dah berjaya melakukan salah satu suruhan Allah dan Nabi Muhammad.
ini tak.korang lagi nak ngumpat2 org free hair then korang sendiri buka tudung.
paling benci perangai macam tu okey.
so sesape yang terasa harap maafkan aku.
aku tujukan kat sesape yang dah bertudung je tapi duk buat tak reti lagi.
mata aku dah sakit so aku bersuara la kan.