rojak story

assalamualaikum..
ada happy news! laptop aku dah beroperasi seperti biasa..
batak ke?ala sikit je..sebab gembira la..
rasa macam diberi nafas baru..taktaw la nafas ape..hahaha..
so disamping happy news mesti ade unhappy kan..
unhappy nye ialah aku menyesal dengan phone nokia X3-02 aku..
huhu tak sampai setahun kut guna..
wat de hel la phone tu..
bile aku wat muke sedih kat ayah aku pasal phone dia wat taktaw pulak..
lagi la bertambah duka..hadoi hadoi...
takpa la..nak wat lagu mana..takdak rezeki..

sekarang ni dah bulan 10..
hati aku dah melonjak kegilaan nak melawat kak da kat kedah..
tapi ape kaitan dengan bulan 10 entah..
makan hati aku tak dapat tengok baby airis yang mata macam jepun tu..
bajet tak cukup nak pergi sane..
sorry sangat kak da..
nanti bile maya dah masuk study balik maya mai tengok nah..
rindu semua semua..huhuhu...
sekian bye.